Novinky ve verzi 2.0.11

/ 17.10.2011 /

Přehled všech funkcionalit včetně ukázek obrazovek z administrace si můžete prohlédnout v tomto PDF souboru: podrobný popis Ibis CMS (PDF, 14 MB).

Ibis CMS - 2.0.11

  • 0006187: [Administrace] Jazykové mutace - umožnit povolit/zakázat jazyk na vnějším webu
    Jazykovou mutaci lze mít povolenou a zároveň nastavenou jako neaktivní.
    Použije se to například tehdy, když si zákazník objedná CZ a EN mutaci, ale v okamžiku spuštění chce mít na vnějším webu dostupnou jen CZ mutaci. A na EN mutaci mít možnost dál v administraci pracovat.
    Chová se to pak stejně jako neaktivní stránka - kdo nezná přesný odkaz, danou stránku neuvidí.
  • 0006186: [Administrace] Nastavení - vypisování zadaných hodnot
    Pro tyto položky z nastavení:
    134 Maximální počet znaků jednoho příspěvku (bez hodnoty = vypnuto)
    27 EMM - text vložený na konec emailu s odhlášením
    28 EMM - text pro potvrzení
    92 EMM - předmět emailu potvrzení
    47 Zařazení galerie do stromu
    48 Zařazení kalendáře akcí do stromu
    128 Id webu pro měřící kód Google Analytics
    132 Google webmaster tools - ověřovací kod
    25 Zařazení novinek do stromu
    97 Zařazení mapy webu do stromu
    107 Text na přihlašovací stránce do privátní části
    zobrazujeme již v přehledu zadané hodnoty.
    Je tak rychleji zkontrolovatelné co je pro danou vlastnost zadáno a jestli se na něco nezapomnělo.
  • 0006146: [Administrace] TITLE - automaticky generované vs. ručně zadané
    TITLE se generovalo pouze automaticky podle pravidel v Nastavení a zanoření stránky.
    Nyní je možnost "přebít" automatické generování a povolit pro jednotlivé:
    * Stránky
    * Články
    * Novinky
    * Akce z kalendáře
    ručně zadané, podobně jako to lze u Description.
  • 0006144: [Jádro] Přesměrování neexistujících stránek (pomocí kódu 301)
    Pod komplikovaným názvem se ukrývá velmi užitečná funkce, kterou ocení nejen provozovatelé starších webů kde je nasazen nově Ibis  CMS a je potřeba zachovat některé původní adresy.
    Situace: na starém webu jste měli pro zákazníky umístěnu vstupní stránku pro nápovědu třeba
    SkvelaFirma.cz/prozakazniky/napoveda.htm ale nasazením Ibisu se tato stránka přesunula na adresu SkvelaFirma.cz/cz/pro-zakazniky/helpdesk.html
    Pomocí "Přesměrování - 301" můžete zadat původní adresu a novou a jak vyhledávače tak uživatelé budou po zadání staré adresy přesměrováni na novou adresu.
  • 0006133: [Diskuse] Pro správce je umožněno reagovat na příspěvky pomocí WYSIWYG editoru
    Pro správce je umožněno reagovat na příspěvky pomocí WYSIWYG editoru, což umožní hlavně lépe formátovat odpověď, vkládat odkazy a případně také obrázky.
  • 0006131: [Jádro] Oprava kódu stránky 404 Nenalezeno
    V některých případech stránka 404 Nenalezeno vracela nesprávný chybový kód.
  • 0006112: [Diskuse] Možnost omezit délku diskusního příspěvku
    Pokud máte mezi diskutéry velké psavce, můžete v Nastavení omezit maximální počet znaků na jeden diskusní příspěvek/dotaz.


Mohlo by Vás také zajímat



« zpět

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (27%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)