Novinky

V novinkách zveřejňujeme nové weby a přehled vylepšení a oprav v jednotlivých verzích.

 

Be Bop Lobby Bar

/ 30.05.2016 /

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Novinky v Ibis CMS 3.5

/ 02.02.2016 /

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

Ibis CMS multi

/ 08.12.2015 /

Vyvinuli jsme redakční systém, kde lze z jediného místa spravovat více webů na svých vlastních doménách. Každý z webů může mít svůj vlastní obsah plus obsah, který jim je centrálně "vnucen". Systému říkáme Ibis CMS multi.

Poučení z krizového vývoje

/ 26.03.2015 /

Dnes to bude trochu delší. Budu rád, když vydržíte až do konce a nakouknete tak trochu pod pokličku vývoje velkého webu. Pokud nemáte čas nebo trpělivost, přeskočte rovnou na konec, kde najdete Poučení.

Zatmění Slunce 2015 a Ibis CMS 3.4

/ 10.03.2015 /

V pátek 20. března 2015 dopoledne bude z území ČR viditelné částečné zatmění Slunce. A co s tím má společného Ibis CMS ve verzi 3.4?

Novinky můžete odebírat přes RSS.
/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

/ 02.02.16 /

Novinky v Ibis CMS 3.5

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

/ 08.12.15 /

Ibis CMS multi

Vyvinuli jsme redakční systém, kde lze z jediného místa spravovat více webů na svých vlastních doménách. Každý z webů může mít svůj vlastní obsah plus obsah, který jim je centrálně "vnucen". Systému říkáme Ibis CMS multi.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (27%)

Léto (24%)

Podzim (24%)

Zima (25%)